Monday, October 5, 2009

hukum tajwid...

elo beb..hari ni exam final 1st paper..huhu sungguh susah kot..lagik3 bab hukum2 tajwid..wlaupon aku xterer tp ak buat yg terbaik kot td..org last kuar dr bkg10 tu..bangga den..ape lagi..ader gak aku buat hukum bru sendirik td.. ade aku kisah..ngeh3..jumaat paper OB plak...organisation behaviour(kelakuan organisasi) ape la aku nk merepek nanti...ah xkisah la..yg penting aku buat yang terbaik..tahun akhir sblonm aku melangkah ke ijazah.. doakan aku berjaya ye semua olang..walaupon xde sape yang tgok blog aku..melainkan cik ain..tengs a lot tau ain..aku syg hg..
mula2 tgok soalan td mcm senang ... bila da menjawab..sekali susah kot..adoi..ok la aku penat dah berdiri kat depan komputer ni..aku kat library je..nk harap wifi dlm bilik mintak maaf la aku nk update new post..so lps ni aku akn selalu dtg libry,,hua3...daa ye semua..happy monday..

No comments:

Post a Comment