Monday, October 5, 2009

sorority row...

pagi sabtu..
hujan lebat..menyebabkan aku hampir putus asa nk g jj ipoh..
dlm hati da semangat tau nk g..xpe tunggu jela..
dlm pukul 8 lbih aku g redah gak ujan nk smpai ke bus tend kuala..
huhu dpt naik bas seri maju pukul9..

lewat pagi sket..
smpai dah kat medan kid..aiyok ramai org(purdah)hak3..phm2 sendirik suda..
trus naik bas mcm nk roboh g jusco..
tempah tiket then g makan..suap menyuap la ape lagi..
jalan jap..area 11.30 msuk wyg..
uiyoo menyeramkan siot citer tu..bunuh xingat..bogel beb..agak3 la sket kan..
ape lagi..aku xpedulik ape dah aku jerit jela..seronok kot..giler kan aku nie..

tgahari..
time tu lunch..pagi td aku mkn seketul je alien big apple..mee nrebus pedas sgt..pedulik ape..dia beli dia ah kena habiskann,..kan3..tghari kami order nasi goreng kg rm5..air dia je..oag kena num air mineral water je..janji dia blnja..bahagianye..

da mkn solat...
beli la corneto show ur love..
penat n nk kejar game dia..so kami pon balik dlm pkul 3..haha smpai terlepas bas seri maju..
naik reliance..lembab..tp sonok dpt tgok dia cuak nk cpt2..apela dia nie...kami smpai pkul5.40...


sungguh gembira...itu first time tgok wyg sem ni..hahaha


p/s:kami diatas hanya berdua..so ade sape tau siapa kami agak3nya...??

1 comment:

  1. citer ape beb?
    sejak bila jalan2 g ipoh tak ajak aku neh,
    huhu

    ReplyDelete