Sunday, June 28, 2009

3rd year=sem5




uhuh pejam celik aku dkt sini dah msuk tahun ke3..rase mcm kejap tp dalam hati lama gila,,,bila la nk tamat..ape2 pun idup mesti diteruskan untuk menghabiskan sisa2 hidup..bukan senang taw nk amik diploma..walaupun kadang2 aku rase rendah hati dgn kwn2 yg da msuk u..semua da amik degree..
tapi ape la sgt diploma..aku rse lps la nk mohon SPA..aku bersyukur da sampai tahap nie..msih ramai lagi yg xsmbung blajar lps spm..wai??xminat da nk pegang buku..org kata la...motif aku post kat sni ialah nk tunjuk kat semua(sapa yg tgok blog aku)subjek aku amik..terer x aku...n then buat rujukan bila aku dah grad suatu hari nanti...kalo org tnya xde la aku nganga je..keh2~

lets check up..



:.keLaKUan organIsaSI.:subjek paling kompleks
:.peNGurUSAn peLABURAn:.uh kena kira ratio BSKL
:.WaNG daN PERbaNKAn dI MAlaYSia.:tau asal usul duit
:.sIstEM EkoNOMI ISlam.:bagus xbelajar pasal riba(ptptn)
:.unDAng2 perNiagaaN.:adoyAi sekali subjek mcm nk amik law
:.usuL Dan KAedAH FiqH.:hadap balik kitab2 syariah
:.alQuraN DAn taJWID.:tajwid bukan betul sgt main langgar je kdg2
:.academIC ENglish.:reading ang writing only
:.sahsiaH KETeramPILAn 5.:bersahsiah tau dak2 kolej islam
:.latihaN INDustri.:alamak report xbuat...

p/s:nampak gayanya aku kena workhard lor sem nie..pointer sem4 dah naik 3.2 so kena la upgrade lagi bagi dpt dekan...so chaiyok2


antara subjek yang aku ingat lagi dr sem 1 sampai sem4 ialah..

sem1:aplikasi komputer
matematik pengurusan
akidah islamiah
sahsiah1
foundation1
prinsip ekonomi
pengantar pemasaran


sem2:statistik perniagaan
pengantar perakaunan
fiqh islami
pengurusan dan pentadbiran islam
sahsiah2
foundation english2
jPa


sem3:pengantar pengurusan
prinsip ekonomi
pengantar perakaunan
bahasa arab1
sahsiah3



sem4:intermediate english
statistik perniagaan
kewangan antarabangsa
pengantar insurans dan takaful
perakaunan kewangan1
pengajian malaysia
sahsiah4
latihan industri
fiqh muamalat
bahasa arab2
hafazan









29june2009(pose ganti)









1 comment:

  1. nis.. jgn sediih lorr..
    same je ngn ajie..
    sc comp je kuutt..
    relex dehh!!~
    ade rejekii sambung degreee..
    mai la ukm nehh!!~
    ehh!!~

    ReplyDelete